Ime glumice Milene Radulović znaju skoro svi u regiji na žalost zbog događaja koji je imao veliku medijsku pažnju. Ova hrabra djevojka je odlučila da progovori o nasilju koje je trpjela kao tinjedžerka i dobila je ogromnu podršku.

Kako se Milena Radulović približava tridesetima, aktivno istražuje različite boje i duljine kose, prihvaćajući eksperimentiranje u izboru stila. Milena Radulović nedavno je šokirala javnost svojom upečatljivom transformacijom, isfuravši chic kratki bob sa šiškama i živopisnu crvenu kosu.

Glumičina nedavna transformacija iznenadila je mnoge, pokazujući novopronađenu zrelost. Naime, Milena Radulović prigrlila je trendi dugu bob frizuru i svrstala se u zajednicu crnih žena.

Biografija:

Rođena u Beogradu 1995. godine, rane godine Milene Radulović bile su ispunjene raznim aktivnostima. Uz osnovnu školu bila je članica dramskog studija Miroslava Mike Aleksića gdje je usavršavala svoje glumačko umijeće. Osim strasti prema izvedbenim umjetnostima, Milena je vrijeme posvetila i treniranju latino i standardnih plesova, te tenisa i plivanja.

Po završetku školovanja u Četvrtoj beogradskoj gimnaziji, ostvarila je svoje snove i upisala Fakultet dramskih umjetnosti (FDU) u klasi profesorice Biljane Mašić. Pošto je 2017. diplomirala kao prva u razredu s impresivnom prosječnom ocjenom 9,46, Milenina predanost i talent bili su očiti. Tijekom studija na sveučilištu samostalno je prihvatila izazov učenja ruskog jezika, vještine koja se u njezinoj dosadašnjoj karijeri pokazala neprocjenjivom.

Osim profesionalnog bavljenja, Milena uživa u skijanju i ronjenju, iako priznaje da se tim sportovima nikada nije bavila na natjecateljskoj razini zbog nedostatka discipline. Zanimljivo, Milenina majka, bivša profesionalna plivačica, nedavno je svoje umijeće pokazala i na svjetskoj sceni sudjelujući na Svjetskom prvenstvu za veterane održanom u Južnoj Africi.

Što se same karijere tiče, Milena je na televiziji debitirala još kao studentica, glumeći Lolu Branković u TV seriji Ivana Stefanovića “Jedne ljetne noći”, koja je premijerno prikazana 2015. na Prvoj TV. Na temelju romana “Bila je to jedna noć na Jadranu” renomirane spisateljice Milice Jakovljević, poznatije kao Mir Jam, nastao je projekt.

• U predstavi je nastupila talentirana glumačka postava među mladim glumcima Bojanom Perićem, Ivanom Dudićem i drugima, ali i iskusnim kolegama poput Zorana Cvijanovića, Mine Lazarević, Igora Đorđevića i drugih. U kratkometražnom filmu “Sad ja snimam” redatelja Miloša Čolića, Milena je glumila Sofiju, uz glumce Dragana Sekulića, Joakima Tasića, Vladimira Gvojića i druge.

U veljači 2015. Radio-televizija Srbije (RTS) počela je s emitiranjem dječje serije pod naslovom “Svemirska princeza” u kojoj je Milena glumila princezu Hilf Zi Ho. Ova divna serija istražuje teme prijateljstva, obitelji, tinejdžerske ljubavi i izazove odrastanja, ciljajući na mlađe tinejdžere i njihove roditelje. Milena je potom surađivala s Darkom Bajićem, Gordanom Mihićem i Nebojšom Romčevićem na seriji “Prvaci svijeta”, gdje je glumila kolegicu.

Serija je premijerno emitirana na RTS-u od ožujka do lipnja 2016. U američkom filmu “Običan čovjek”, koji se snimao u Beogradu i u kojem glumi Ben Kingsley, dobila je manju ulogu. U ovom ratnom trileru redatelja Brada Silberlinga osim američkih glumaca, pojavljuju se i Slobodan Boda Ninković, Vladimir Cvejić, Slaviša Ćurović i drugi. Film je premijerno prikazan 2017.

Sljedeće godine radila je na komediji “Patuljci s naslovnica” uz Gordana Kicica, Borisa Milivojevića, Tamaru Krcunović i druge. Ovu komediju napisao je i režirao Milorad Milinković. Iste godine Milena je preuzela jednu od glavnih uloga u seriji “Pet” koja se emitirala na Radio televiziji Srbije od ožujka 2018. Serija se vrti oko pet mladih žena koje se nađu uhvaćene u sukobu kriminalnih organizacija zbog na niz okolnosti.

Radulović tumači Sonju, moralno dvosmislenu ženu koja se za financijsku potporu oslanja na bogate, ali oženjene muškarce. Ostale četiri glavne uloge tumače Jelena Đokić, Hristina Popović, Marija Karan i Gala Videnović. Seriju je režirao Balša Đogo po scenariju Strahinje Radetića. Brojne domaće i regionalne televizije pokrenule su od prosinca 2018. premijernu sezonu kriminalističke dramske serije “Besa” redatelja Dušana Lazarevića.

U ovoj seriji Milena je tumačila lik Stane, dok su glavne uloge poverene Radivoju Bukviću, Milošu Timotijeviću, Arbenu Bajraktaru i drugima. Unatoč tome što je dosad emitirana samo prva sezona, serija je pobrala brojna priznanja, uključujući prestižne nagrade Zlatna antena za najbolju TV seriju, najbolju glazbu i najbolji scenarij. Televizija “Superstar” od ožujka 2019. godine emitira kriminalističku seriju “Državni sluga”, koja je spin-off serije “Ubojice moga oca”.

U novoj seriji Milena je preuzela ulogu mlade analitičarke, a Nebojša Dugalić, Milan Marić, Žarko Laušević, a drugi preuzimaju glavne uloge. Seriju su kreirali Predrag Gaga Antonijević i Dimitrije Vojnov, a prva sezona osvojila je publiku ne samo u Srbiji već iu cijeloj regiji.

Milenina nova frizura privukla je pažnju svojom sposobnošću dodavanja zrelosti, a mnogi su primijetili da ju bez napora stari za desetljeće, ali ipak uspijeva besprijekorno nadopuniti njezin izgled. Kovrčajući kosu, razdjeljkom na stranu i minimalnom šminkom, Milena s lakoćom stvara svoj novi imidž koji savršeno nadopunjuje njezin omiljeni crveni ruž koji naglašava njezinu prirodnu ljepotu.

Preporučujemo